تجارت الکترونیکمطالب کاربردیهاست نمایندگی نت افراز

هاست نمایندگی چیست؟ مزایای داشتن نمایندگی هاست

what is host reselling?

امروزه کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که با واژه‌ی «نمایندگی» و معنا و مفهوم آن آشنا نباشد. تنها کافیست که در یکی از خیابان‌های اصلی شهر خود قدم بزنید تا به دفعات بسیار، عبارت نمایندگی را بر روی تابلوی فروشگاه‌ها مشاهده کنید. توسعه‌ی خدمات آنلاین در کشور ما موجب شد که کسب‌وکارهای جدیدی در جامعه شکل بگیرد یا حتی کسب‌وکارهای کمتر دیده شده، بیشتر به‌چشم بیایند. یکی از این کسب‌وکارهای جدید که توانسته به‌خوبی جای خود را در بازار ایران محکم کند، هاست نمایندگی است.

شاید اگر تا همین سال گذشته از فردی می‌پرسیدید که مشغول چه کاری است و او در جواب به شما می‌گفت که نمایندگی هاست دارد، اصلا متوجه شغل او نمی‌شدید؛ اما در زمان نگارش این مقاله، هاست نمایندگی به یکی از برترین روش‌های کسب درآمد غیرفعال (Passive Income) تبدیل شده که می‌تواند در صورت استفاده درست، جان جدیدی به بعد اقتصادی زندگیِ هر فرد ببخشد.

به زبان ساده، درآمد غیرفعال به مبلغ حاصل از کاری گفته می‌شود که برای فرد سودآوری متداوم دارد، در شرایطی که لازم نیست دائما برای این کار زمان بگذارد. بهترین مثال برای این نوع از درآمد انتشار یک کتاب است. به‌نظر شما زمانی که آقای “Dan Brown” کتاب «راز داوینچی» را در سال 2003 برای اولین بار چاپ کرد، فکر می‌کرد که این کتاب پس از گذشت 20 سال، همچنان فروش داشته باشد و جایگاه دومین کتاب پرفروش جهان را به خود اختصاص دهد؟! این کتاب در طول این 20 سال، مرتبا برای نویسنده سودآوری داشته بدون اینکه نیاز به هیچ اقدام خاصی از طرف او باشد.

هر فردی می‌تواند با استفاده از مهارت خود یک ارزش خلق کند که برای او درآمد غیرفعال داشته باشد. در این مقاله از نت افراز بلاگ می‌خواهیم به یکی از پرسودترین درآمدهای غیرفعال برای مهندسان کامپیوتر، متخصصین شبکه، توسعه‌دهندگان سایت و… اشاره کنیم.

هاست نمایندگی موجب می‌شود که شما بتوانید با کمترین سرمایه و بدون نیاز به صرف زمان زیادی، شرکت هاستینگ خود را داشته باشید. یک شرکت هاستینگ که برند خود را دارد، پشتیبانان خود را دارد و می‌تواند کاملا مستقل بنابر سیاست‌های خود عمل کند. اگر با خواندن این مقدمه علاقه‌مند شده‌اید که کمی بیشتر با هاست نمایندگی آشنا شوید، تا انتهای این نوشته با ما در نت افراز بلاگ همراه باشید.

تفاوت‌های هاست نمایندگی با عاملیت فروش سرویس میزبانی

در ابتدای این مقاله اشاره کردیم که واژه‌ی نمایندگی یک کلمه‌ی آشنا برای اکثر افراد است، اما نمایندگی هاست تفاوت‌های آشکاری با سایر نمایندگی‌ها دارد که موجب برتری این نمایندگی می‌شود. برای درک بهتر این موضوع، از مثال قابل لمس و آشنایی مثل نمایندگی‌های خودرو استفاده می‌کنیم و بررسی می‌کنیم که چه تفاوت‌هایی میان اصول نمایندگی در یک شرکت هاستینگ با یک شرکت خودرو وجود دارد.

اولین مسئله‌ای که لازم است به آن اشاره کنیم، تفاوت میان «عاملیت فروش» با «نمایندگی» است. اکثر نمایندگی‌هایی که امروزه در کشور ما به افراد و سازمان‌ها ارائه می‌شوند، در اصل عاملیت فروش هستند. در مثال ما، این شرکت‌های مادر (مثلا ایران خودرو و سایپا) هستند که حد سود و ضرر را برای عاملین فروش خود مشخص می‌کنند. موجودی محصولات برای عاملین فروش توسط شرکت مادر تعیین می‌شود و نمایندگی‌ها در شرایط خاصی می‌توانند تاثیری در سیاست‌های شرکت مادر داشته باشند.

برخلاف عاملین فروش، نمایندگان هاست برتری‌های بسیاری بر روی سرویس‌های میزبانی دارند. این دو مورد تفاوت‌های زیادی با هم دارند و می‌توان گفت که ماهیت هر دوی آنان فروش هاست به‌عنوان یک نماینده است، اما سازوکار اصلی در سیستم نمایندگی، در اختیار نماینده‌ی فروش است و سیاست‌های اوست که تعیین می‌کند نرخ فروش، میزان فروش و… باید به چه صورتی تنظیم شود. در سیستم عاملیت فروش، همه‌چیز بر اساس سیاست‌های شرکت مادر تنظیم می‌شود و عامل فروش، توان مدیریتی بسیار کوچکی بر روی سیاست‌های عرضه دارد.

یک نماینده‌ی هاست می‌تواند سیستم هاستینگ خود را به کلی ریبرند (Rebrand) کند و تمامی نام و نشانی‌های شرکت ارائه دهنده را با لوگو و آدرس برند خود جایگزین نماید، اما یک نمایندگی خودرو حق کوچک‌ترین دخل و تصرفی در نام و برند شرکت سازنده‌ی خودرو ندارد.

یک نماینده‌ی هاست حد سود و ضررش را خودش تعیین می‌کند و این سیاست‌های اوست که تعیین می‌کند چه هاستی را با چه مشخصاتی و با چه قیمتی به‌فروش برساند، اما یک نمایندگی خودرو محصول را از شرکت مادر دریافت می‌کند، حق اعمال تغییری در امکانات خودرو را ندارد و این شرکت مادر است که حد سود و ضرر را برای نماینده تعیین می‌کند.

تفاوت‌های بسیاری میان نمایندگی هاستینگ با سایر نمایندگی‌ها وجود دارد که موجب برتری این نمایندگی می‌شود. موارد گفته شده تنها به‌عنوان مثال بوده‌اند و شما می‌توانید تفاوت‌های دیگری را میان نمایندگی هاستیگ با سایر نمایندگی‌ها پیدا کنید.

هاست نمایندگی مناسب چه افرادی است؟

همانطور که در ابتدای این مقاله هم اشاره کردیم، دریافت هاست نمایندگی و ارائه خدمات میزبانی یکی از جدیدترین روش‌های کسب دآمد غیرفعال است. چه چیزی بهتر از اینکه حتی زمانی که در خواب هستید، با فروش اتوماتیک سرویس میزبانی به مشتریانتان کسب درآمد کنید؟!

متعاقبا اولین هدف افراد از خرید سرویس هاست نمایندگی، کسب درآمد است. ما مشتریان سرویس هاست نمایندگی را به به سه گروه اصلی تقسیم می‌کنیم. چنانچه شما خودتان را در هر یک از گروه‌های زیر می‌بینید، می‌توانید بر روی هاست نمایندگی به‌عنوان یک منبع درآمد غیرفعال حساب کنید.

کاربران عادی با دانش متوسط: برخی از افراد به زمان عامیانه خوره‌ی کامپیوتر (Geek)، سرور و خدمات آنلاین هستند. این گروه از افراد به موجب علاقه داشتن به این حوزه، می‌توانند در زمان کوتاهی با کسب دانش مربوطه، به یک پشتیبان مسلط سرویس‌های میزبانی تبدیل شوند که می‌تواند از گروهی از افراد پشتیبانی کند و از دانش خود در جهت کسب درآمد بیشتر استفاده نماید.

ما به این گروه از افراد پیشنهاد می‌کنیم که حتما شانس خود را با خرید یک هاست نمایندگی و ارائه خدمات میزبانی به سایت‌های مختلف امتحان کنند. علاقه‌ی این گروه از افراد به مباحث کامپیوتر در کنار تعهد به پشتیبانی از مشتریانشان موجب می‌شود که بتوانند به یک ارائه‌دهنده‌ی خدمات میزبانی قدرتمند و قابل اعتماد تبدیل شوند. اگر چنین مشخصاتی را در خود می‌بینید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که با خرید سطح اول سرویس نمایندگی نت افراز (ارزان‌ترین پلن) خودتان را محک زده و به سمت یک تجربه جدید بروید.

آزادکاران یا Freelancerها: فریلنسرها را می‌توان در کنار گروه بعدی، از مشتریان ثابت سرویس هاست نمایندگی دانست. اگر یک فریلنسر هستید و تاکنون از سرویس هاست نمایندگی استفاده ننموده‌اید، باید گفت که فرصت ارزشمندی را از دست داده‌اید!

خرید سرویس هاست نمایندگی موجب می‌شود که فریلنسرها بتوانند بطور آزادانه‌ای به مشتریان خودشان سرویس‌دهی کنند. شما به‌عنوان یک فریلنسر که در حوزه طراحی سایت فعالیت می‌کند، می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای از بابت کانفیگ سرور، قرارداد با دیتاسنترها و… سرویس هاستینگ خود را داشته باشید. این موضوع موجب می‌شود که علاوه بر کسب درآمد بیشتر، بتوانید پشتیبانی بهتری از مشتریان خودتان داشته باشید.

به‌عنوان مثال، برای تغییر تنظیمات سایت یا افزودن یک قابلیت جدید یا عیب‌یابی سایت مشتریانتان، دیگر لازم نیست که هر بار از آن‌ها نام کاربری و رمزعبور پنل دایرکت ادمین‌شان را بخواهید، بلکه مستقیما می‌توانید از طریق کنترل پنل هاست نمایندگی، به کنترل پنل مشتریانتان وارد شده و تغییرات لازم را اعمال کنید. این مسئله علاوه بر اینکه کار شما را راحت‌تر می‌کند، موجب افزایش رضایت مشتریان شما خواهد شد.

آژانس‌های طراحی سایت: اگر اخیرا اقدام به تاسیس یک آژانس طراحی سایت نموده‌اید، وقت آن رسیده که شما هم مثل سایر رقبای خود به دنبال ارائه هاستینگ اختصاصی خودتان باشید.

آژانس‌های ارائه خدمات طراحی سایت، بزرگ‌ترین سهم را از بازار هاست‌های نمایندگی کشور در اختیار دارند. خرید هاست نمایندگی موجب می‌شود که یک آژانس، بتواند حجم بیشتری از نیازهای مشتریان خود را پاسخ دهد و علاوه بر این موضوع، حاشیه سود خودش را هم افزایش دهد.

وجود نیروی کافی در آژانس‌های طراحی سایت، موجب می‌شود که این گروه از کاربران، بتوانند به‌شکل بسیار بهتر و راحت‌تری از پس پشتیبانی مشتریان خود برآیند.

همکاری‌های متعدد ما در نت افراز با این گروه از کاربران موجب شده که به‌خوبی با نیازهای آنان آشنا باشیم و پلن‌های ویژه‌ای را در رابطه با خرید هاست نمایندگی برایشان ایجاد کنیم.

در این میان بزرگ‌ترین خواسته‌ی آژانس‌های خدمات طراحی سایت هم در نظر گرفته شده و کلیه خریداران هاست‌های نمایندگی نت افراز، می‌توانند اقدام به ریبرند کردن (Rebranding) پنل دایرکت ادمین مشتریان خود نمایند. در حقیقت چنانچه اقدامات لازم در رابطه با ریبرندینگ به بهترین شکل صورت گیرد، تشخیص هاست نمایندگی از هاستینگ اختصاصی حتی برای کاربران حرفه‌ای هم دشوار خواهد بود!

چنانچه با توجه به موارد گفته شده در بالا، احساس می‌کنید که از توانایی و پشتکار لازم در جهت ارائه خدمات میزبانی و پشتیبانی مناسب از مشتریانتان بهره می‌برید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که سرویس هاست نمایندگی نت افراز را امتحان نمایید.

نکات مهم در زمان خرید هاست نمایندگی

امروزه پیش از خرید هر محصول یا سفارش هر خدمت، بهتر است که در رابطه با آن تحقیق کنید و ببینید که از کدام ارائه دهنده می‌توانید خدمات بهتری دیافت کنید. در رابطه با خرید هاست نمایندگی هم این موضوع صدق می‌کند و از همین رو، در ادامه می‌توانید مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان خرید هاست نمایندگی در نظر بگیرید را مشاهده کنید.

کانفیگ سرور

اولین و مهم‌ترین مسئله‌ای که باید در زمان خرید هاست نمایندگی بررسی کنید، کانفیگ سرور است. کلیه‌ی هاست‌هایی که شما می‌توانید از طریق هاست نمایندگی خود به‌فروش برسانید، کانفیگی مطابق با سرور سایت ارائه‌دهنده‌ نمایندگی هاست خواهند داشت. اما منظور از کانفیگ سرور چیست؟

مواردی مثل وب‌سرور نصب شده بر روی سرور اصلی، نوع کنترل پنل داشبورد مدیریت هاست نمایندگی و همچنین کنترل پنل مشتریان سرویس نمایندگی و زبان‌های قابل پشتیبانی توسط سرور از جمله اصلی‌ترین مواردی هستند که به کانفیگ سرور مادر بازمی‌گردند و شما نمی‌توانید دخل و تصرف قابل توجهی در آن‌ها داشته باشد. برای مثال، تمامی هاست‌های نمایندگی نت افراز، هم برای کنترل پنل مدیریت هاست نمایندگی و هم برای کنترل پنل مشتریان سرویس میزبانی، از کنترل پنل دایرکت ادمین استفاده می‌کنند.

پنل هاست نمایندگی دایرکت ادمین نت افراز

دایرکت ادمین یکی از بزرگ‌ترین پنل‌های مدیریت سرویس میزبانی در جهان است، که شما می‌توانید تصویری از صفحه اصلی این پنل برای مدیران هاست نمایندگی را در بالا مشاهده کنید.

مواردی همچون نحوه پیاده‌سازی سیستم پروکسی معکوس برای وب‌سرورهای Nginx و… هم از موارد مرتبط با کانفیگ سرور هستند. بررسی همه‌ی این موارد کار سختی است اما یک روش سریع و مناسب برای بررسی کانفیگ سرور یک فروشنده‌ی هاست نمایندگی وجود دارد.

برای بررسی کانفیگ سرور هاست نمایندگیِ یک شرکت، تنها کافیست که یک هاست معمولی از شرکت تهیه نمایید و عملکرد سرویس میزبانی خود را در طی آن دوره بررسی کنید. در اکثر ارائه دهندگان خدمات هاست نمایندگی، سرویس‌های میزبانی خود شرکت، کانفیگی دقیقا مشابه با کانفیگ هاست‌های نمایندگی آن شرکت دارند. در حقیقت برای بررسی این موضوع لازم است که به ضرب‌المثل قدیمی «مُشت، نشانه‌ی خروار است» رجوع کنید و نهایتا با توجه به میزان رضایت خود از سرویس میزبانی، اقدام به تهیه هاست نمایندگی نمایید.

ما در تیم نت افراز، در جهت افزایش رضایت مشتریان و بنابر اعتمادی که به سرویس هاست نمایندگی نت افراز داریم، بر روی تمامی هاست‌های نمایندگی، گارانتی بدون قید و شرط یک هفته‌ای وضع کرده‌ایم.

این موضوع به‌ این معناست که تا 7 روز پس از خرید هاست نمایندگی، چنانچه بنابر هر دلیلی درخواست لغو سرویس و بازگشت وجه را داشته باشید، بدون هیچ قید و شرطی سرویس شما لغو شده و مبلغ آن به کیف پول شما بازگردانده می‌شود. لازم است اشاره کنیم که این مبلغ قابل برداشت بوده و در صورت درخواست شما به حساب بانکی‌تان واریز خواهد شد.

کیفیت پشتیبانی تیم ارائه دهنده‌ی هاست نمایندگی

فرقی نمی‌کند که یک وب‌مستر (Web-master) باتجربه هستید یا فردی که به‌ تازگی با مفهوم نمایندگی هاست آشنا شده و تصمیم به خرید این سرویس دارد؛ در هر حالتی وجود یک تیم پشتیبانی کاربلد با سرعت پاسخگویی بالا، می‌تواند چترنجاتی برای شما باشد که ممکن است هر لحظه به آن نیاز پیدا کنید. متاسفانه تنها یک راه‌حل مستقیم برای بررسی کیفیت پشتیبانی یک سرویس دهنده وجود دارد و آن هم خرید سرویس از آن ارائه دهنده است. اما آیا این تنها راه‌حل است؟

توسعه‌ی کسب‌وکارهای آنلاین موجب شد که برخی از شرکت‌های هاستینگ به‌سبب پشتیبانی خوب خود و ارائه‌ی عملکردی راضی‌کننده، به اعتبار و شهرت خوبی دست پیدا کنند و برخی از هاستینگ‌هایی که عملکرد مناسبی نداشتند، از دایره‌ی رقابت خارج شوند. بر همین اساس نیازی نیست که هاست نمایندگی تمامی ارائه دهندگان را خریداری کنید! تنها کافیست که گشت و گذاری در گروه‌های مختلف تلگرامی، وبلاگ‌ها و… بزنید و از تجربه سایر کاربران استفاده کنید.

در هر حالتی باید بدانید که در یک سرویس هاست نمایندگی، عملکرد ضعیف سرویس، موجب بروز ناراحتی‌هایی در میان مشتریان شما خواهد شد و این شما هستید که باید پاسخگوی اعتراضات آنان باشید، پس با خرید سرویس از ارائه دهنده‌ای که خودش پشتیبانی مناسبی ارائه نمی‌کند، خودتان را به دردسر نیندازید!

امکانات پنل نمایندگی هاست و قدرت مانور

در ابتدای این مطلب به تفاوت‌های میان نمایندگی و عاملیت فروش اشاره کردیم. در زمان خرید نمایندگی هاست، باید توجه داشته باشید که دقیقا چه امکاناتی قرار است در اختیار شما قرار بگیرد. نبود برخی امکانات در یک سرویس نمایندگی هاست، موجب می‌شود که سرویس شما تفاوتی با عاملیت فروش نداشته باشد!

یکی از مهم‌ترین امکانات یک هاست نمایندگی، امکان ریبرند کردن (Rebranding) آن است. در حقیقت شما باید بتوانید بدون اینکه اشاره خاصی به سایت ارائه دهنده‌ی هاست نمایندگی شود، سرویس‌های میزبانی خودتان را به مشتریانتان ارائه کنید. گاها دیده می‌شود که ارائه دهندگان سرویس‌های نمایندگی هاست، آدرس دامنه یا لوگوی خود را به‌شکلی درون پنل کاربری یا بخش‌های دیگر قرار می‌دهند، که عملا امکان اعمال تغییر یا حذف کردن آن وجود ندارد. این کار علاوه‌بر اینکه مطابق با استانداردهای ارائه سرویس هاست نمانیندگی نیست، بلکه اخلاقی هم نیست!

شما به‌عنوان یک خریدار هاست نمایندگی باید بتوانید تنظیمات مربوط به برندینگ پنل کاربری را مطابق با برند ثبت‌شده‌ی خودتان تغییر دهید تا بتوانید اعتباری کسب کنید و به‌شکل مستقل فعالیت نمایید.

از این مسئله که بگذریم، نوبت به امکانات پنل مدیریت Reseller می‌رسد. سایت ارائه دهنده‌ی سرویس هاست نمایندگی، می‌تواند امکانات پنل نمایندگان را بنابر سیاست‌های خود تنظیم کند. هرچه سطح دسترسی نمایندگان هاست بیشتر باشد، مسلما نمایندگان می‌توانند بیشتر از پیش نسبت به شخصی‌سازی هاست‌های خود اقدام نمایند و امکانات بیشتری را در اختیار خواهند داشت.

امکانات هاست نمایندگی نت افراز

هاست‌های نمایندگی امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهند. برخی از این امکانات در میان تمامی هاست‌های نمایندگی مشترک هستند و برخی تنها در سرویس نمایندگی هاست نت افراز اضافه شده‌اند که حاصل تلاش‌های همکاران ما در تیم توسعه و تحقیق هستند. در ادامه می‌توانید اصلی‌ترین امکانات سرویس‌های نمایندگی نت افراز را مشاهده کنید و ببینید که با خرید هاست نمایندگی قادر به انجام چه کارهایی هستند.

از آنجایی که ما در زمان نگارش این مقاله، به سرویس هاست نمایندگی دیگر ارائه‌دهنده‌گان دسترسی نداشتیم، باید اشاره کنیم که مواردی که در ادامه مشاهده می‌کنید، بر اساس امکانات هاست نمایندگی نت افراز جمع‌آوری شده‌اند. تنوع این قابلیت‌ها در هاست نمایندگی سایر شرکت‌ها ممکن است کمتر یا بیشتر باشد.

دسترسی کامل به ایجاد پلن‌های هاستینگ مختلف

با خرید سرویس هاست نمایندگی از نت افراز، دست شما در تعریف پلن‌های هاستینگ مختلف کاملا بازخواهد بود. عملا هیچ گونه محدودیتی در تعریف‌ پلن‌های هاستینگ برای نمایندگان هاست وجود ندارد و خریداران این سرویس می‌توانند بر اساس سرویس نمایندگی که تهیه کرده‌اند، اقدام به تعریف پلن‌های هاستینگ مختلف نمایند.

این آزادی عمل موجب می‌شود که شما بتوانید مطابق با سیاست‌های خودتان تصمیم به ایجاد پلن‌های هاستینگ مختلف بگیرید. می‌توانید مخاطب هدف خود را مشخص کنید و مطابق با نیازهای او، سرویس‌های خود را پیکربندی کنید. می‌توانید جامعه‌ی هدف خود را سایت‌های کوچک در نظر بگیرید و با ارائه هاست‌هایی با منابع کم و قیمت‌های مناسب این گروه از کاربران را مال خود کنید یا با هدف قراردادن سایت‌های پربازدید و تامین منابع مناسب برای آن‌ها به سراغ مدیران کسب‌وکارهای بزرگ بروید!

ایجاد پکیج هاستینگ در هاست نمایندگی نت افراز

شما با خرید سرویس هاست نمایندگی نت افراز، محدود به پلن‌های هاستینگ ما (اقتصادی، استاندارد و حرفه‌ای) نخواهید بود، بلکه کاملا می‌توانید بر اساس سیاست‌های خودتان اقدام کنید. شما می‌توانید تعریف کنید که مشتریان سایتتان می‌توانند چه پلن‌هایی را برای خرید انتخاب کنند، چه میزان فضا را با چه قیمتی تهیه نمایند و چه پهنای باندی را برای سرویس‌هایشان در دسترس داشته باشند.

آموزش ایجاد پکیج هاستینگ در هاست نمایندگی دایرکت ادمین

علاوه بر تمامی موارد گفته شده، شما می‌توانید بر روی پشتیبانی ما در این مسیر حساب کنید. در اولین قدم، برای آشنایی با نحوه ایجاد یک پلن هاستینگ و نحوه پیکربندی آن می‌توانید از آموزش بالا استفاده کنید. برای مطالعه‌ی آموزش مربوطه، تنها کافیست که بر روی لینک بالا کلیک نمایید.

عدم نیاز به ارتباط با دیتاسنتر و ثبت قرارداد

یکی از بزرگترین دردسرهای ارائه خدمات میزبانی، حفظ ارتباط با دیتاسنترها، برقراری مکاتبات با آن‌ها و ثبت قراردادهای مختلف است. یک شرکت هاستینگ که مستقیما از دیتاسنترهایی نظیر تبیان، آسیاتک و افرانت و… سرویس می‌گیرد، نیاز به یک تیمِ کامل از کارمندان کاملا متخصص دارد. این تیم تنها وظیفه بررسی و مانیتورینگ شبکه را برعهده دارد و باید بتواند همه چیز را به‌بهترین شکل ممکن مدیریت کند.

بحث کردن در این رابطه بسیار پیچیده است و موارد فنی همچون مدیریت روتینگ‌ها، بررسی Uptime سرویس‌ها و… تا موارد اقتصادی همچون محاسبه مالیات شرکت، تامین منابع، مدیریت هزینه‌های زیرساخت و… در این دسته بندی قرار می‌گیرند.

خرید سرویس هاست نمایندگی نت افراز، یک مبانبر بسیار سریع برای افرادی است که مایل نیستند با این موارد درگیر شوند. در حقیقت شما با خرید هاست نمایندگی، می‌توانید بدون اینکه کوچکترین ارتباطی با یک دیتاسنتر داشته باشید، مالک فضای زیرساخت خود شوید.

پنل دایرکت ادمین با پوسته اختصاصی و ماژول‌های متنوع

یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت هاست‌های نت افراز پنل دایرکت ادمین اختصاصی ماست. این پنل، پوسته‌ای اختصاصی دارد، به زبان فارسی ترجمه شده و چندین بار مورد ویرایش قرار گرفته است. از ماژول‌های متنوعی بهره می‌برد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ماژول‌های AXFile Pro، و ماژول «مدیریت دسترسی به FTP» اشاره کرد.

ماژول مدیریت اکانت‌های ftp نت افراز

شما با خرید هاست نمایندگی نت افراز به تمامی این قابلیت‌ها دسترسی خواهید داشت و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید این موارد را در اختیار مشتریانتان قرار دهید. هر بار که دایرکت ادمین بروز می‌شود، تغییرات توسط تیم توسعه نت افراز بر روی سرورها اعمال خواهد شد و با ترجمه‌ای شیوا به پنل مشتریان شما اضافه می‌شود.

موضوعی که از همه مهم‌تر به نظر می‌رسد، این است که این قابلیت‌ها همواره در حال توسعه هستند و هر امکان جدیدی که به پنل‌های نت افراز اضافه شود، مستقیما به پنل دایرکت ادمین مشتریان شما هم اضافه خواهد شد. خوب است اگر اشاره کنیم که این قابلیت‌های جدید به رایگان در دسترس شما قرار می‌گیرند و لازم نیست که هیچ هزینه اضافی برای این موارد پرداخت کنید!

سخن پایانی

در این مقاله از سری مقالات «راهنمای هاست نمایندگی»، به بررسی نمایندگی هاست و مزایای آن پرداختیم. لازم است اشاره کنیم که در بحث نمایندگی هاست، پشتیبانی درست از مشتریان باید اولویت شما باشد. اینکه تنها یک هاست نمایندگی تهیه کنید و شروع به فروش سرویس میزبانی کنید، آن هم در شرایطی که می‌دانید قادر به پشتیبانی از مشتریان خود نیستید، اصلا کار درستی نیست و از نظر اخلاقی هم تایید نمی‌شود!

چنانچه از دانش مناسبی در حوزه شبکه، میزبانی و زیرساخت و برخوردار هستید، می‌توانید با خرید هاست نمایندگی شانس خود را در یک بازار جدید امتحان کنید و با در پیش گرفتن سیاست‌های درست و شناخت بازار هدف خود، به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید.

اگر به‌دنبال گام بعدی در مسیر تبدیل‌شدن به یک نماینده‌ی هاستینگ حرفه‌ای هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که نسبت به مطالعه‌ی آموزش زیر اقدام نمایید.

شروع کار با پنل هاست نمایندگی نت افراز

نهایتا امیدواریم که از این نوشته بهره کافی را برده باشید. هدف ما در این سری از مقالات، ارائه نکته‌هایی کاربردی و آموزش‌هایی مناسب برای خریداران سرویس هاست نمایندگی است؛ پس چنانچه سوالی در رابطه با این نوشته دارید، از طریق بخش ارسال نظرات در پایین این صفحه با ما در ارتباط باشید. ما در تیم نت افراز، همواره در کنار شما هستیم.

موفقیت همراه راهتان باد.

4.3 15 رای ها
امتیازدهی به مقاله

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمان
1 سال قبل

سلام
چرا تنبل شدید و آموزش نمیذارید؟

سید حمزه طباطبایی
مسئول بلاگ
پاسخ به  پیمان
1 سال قبل

با سلام خدمت شما.

مطمئن باشید که ما در تیم تحریریه، در تلاشیم که مقالاتمان را با دقت و درستی کامل و با توجه به زمانبندی خاصی منتشر کنیم.
از شکیبایی شما بسیار متشکریم و به شما اطمینان خاطر را می‌دهیم که با سرعت بیشتری مقالاتمان منتشر خواهد شد.

با تشکر

ردیاب
9 ماه قبل

مقالات آموزشی تون را کامل تر کنید

سید حمزه طباطبایی
مسئول بلاگ
پاسخ به  ردیاب
9 ماه قبل

با درود
در آموزش‌های بعدی داخل بلاگ، مقالات مربوط به هاست نمایندگی کامل‌تر قرار گرفته
لطف بفرمائید بگویید که در مورد چه بخشی نیاز به آموزش دارید تا شما را راهنمایی کنیم

با تشکر

دکمه بازگشت به بالا