هاست

معرفی هاست دانلود ایران نت افراز

What are Key Features of Iran Download Hosting Plan in Netafraz ?

مطمئنا تابحال برای دانلود فیلم یا موسیقی دلخواه خود وارد یک وب‌سایت مخصوص دانلود شده‌اید. اما پس از کلیک بر روی گزینه “دانلود آهنگ” یا “دانلود فیلم”، لینک دیگری معمولاٌ با پسوند dl باز شده و دانلود شما شروع می‌شود. این اولین تجربه‌ی شما از هاست دانلود می‌باشد. در این بخش قصد داریم به صورت کلی هاست دانلود ایران را که نت افراز جدیداً آن را ارائه می‌دهد، به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

هاست دانلود چیست؟

معرفی هاست دانلود نت افراز

هاست دانلود، هاستی با فضای ذخیره سازی بالا (معمولا بیش از 20 گیگ) و همچنین پهنای باند بسیار بالا که مخصوص وب‌سایت‌های مخصوص دانلود فیلم و دانلود آهنگ و در کل وب‌سایت‌هایی که اطلاعاتی برای دانلود ارائه می‌دهند، می‌باشد.

دلیل ارائه‌ی پهنای باند بالای این سرویس‌ها، امکان دانلود و آپلود تقریبا نامحدود از سمت کاربران و مدیران وب‌سایت می‌باشد.

معمولا از هاست دانلود نمی‌توان به صورت مستقل استفاده کرد. یعنی لازم است تا ابتدا یک هاست میزبانی برای قرار دادن وب‌سایت اصلی داشته و سپس هاست دانلود را به هاست اصلی متصل کنید.

چرا از هاست دانلود استفاده کنیم؟

هاست دانلود به دلیل وجود منابع بسیار زیادی که برای فضای هاست و پهنای باندی که برای آن تدارک داده می‌شود، نسبت به قیمت آن در مقایسه با دیگر پلن‌های هاست، از لحاظ اقتصادی به صرفه است. همچنین به طور لحظه‌ای کاربران بسیاری می‌‌توانند به صورت همزمان نسبت به دانلود و آپلود در وب‌سایت اقدام کنند.

همچنین با توجه به پورت سرور بسیار قدرتمندی که برای این سرویس‌ها در نظر گرفته می‌شود، بنابراین سرعت دانلود و آپلود با بیشترین سرعت ممکن امکان پذیر بوده و بسته به سرعت اینترنتی که ISP در نظر می‌گیرد، این سرعت می‌تواند متغیر باشد.

چرا از هاست دانلود ایران استفاده کنیم؟

در سال‌های اخیر، به دلیل تشویق افراد برای استفاده از سرویس‌های دانلود داخلی، بسیاری از ارائه دهندگان سرویس اینترنت (مانند شرکت مخابرات)، تخفیف‌های ویژه‌ای را برای استفاده از سرویس هاست ایران در نظر گرفته‌اند. بطوریکه تعرفه ترافیک دانلود بر اساس دانلود داخلی و بین المللی محاسبه می‌شود.

معمولا میزان حجم دانلود تخصیص داده شده توسط ارائه دهندگان خدمات اینترنت، برای سرویس‌های داخلی دوبرابر (تا چهار برابر) سرویس‌های بین المللی می‌باشد که همین به تنهایی دلیل قاطعی برای استفاده کاربران از سرویس هاست ایران می‌باشد.

همچنین به دلیل اینکه لینک اینترنت داخلی با پینگ پایین‌تری در داخل ایران در دسترس کاربران است، بنابراین سرعت دانلود و پایداری سرویس نیز می‌تواند به نسبت بیشتر از سرویس دانلود بین المللی باشد.

چرا از هاست دانلود ایران نت افراز استفاده کنیم؟

هاست دانلود ایران نت‌افراز، دارای خصوصیاتی است که این سرویس را نسبت به سرویس‌های دانلود دیگر متمایز می‌کند.

-پهنای باند نامحدود!

یکی از مشکلاتی که افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، محدودیت پهنای باند می‌باشد. بطوریکه در صورت اتمام پهنای باند، هاست با خطای “Your Account Has Been Suspended” مواجه می‌شوند. این خطا تا مدتی که شرکت ارائه دهنده خدمات هاست آن این مشکل را برطرف کند یا سرویس هاست ارتقاء پیدا کند، باقی خواهد ماند.

نت‌افراز با ارائه پهنای باند نامحدود، این مشکل بزرگ را رفع کرده است. بنابراین هیچ محدودیتی در مقدار آپلود یا دانلود محتویات هاست دانلود ایران وجود نخواهد داشت.

– پشتیبانی بهترین دیتاسنتر ایران!

دیتاسنتر تبیان که واقع در تهران می‌باشد، با ارائه‌ی سریع‌ترین و قوی‌ترین آپ لینک، توانسته است نسبت به رقبای خود مانند: “پارس آنلاین، آسیاتک و …” پیشی گرفته و جزو بهترین دیتاسنتر‌های ایران شناخته شود.

همچنین کارشناسان متخصص نت‌افراز با بررسی تمامی دیتاسنتر‌های ایران، سعی داشته تا بهترین آن را با حساسیت بسیار انتخاب کند. بنابراین دیتاسنتری با بیشترین آپتایم ممکن یعنی تبیان را انتخاب کرده‌ است.

– پورت سرور اختصاصی 10 گیگابیت!

پورت سرور در اصل مشخص کننده‌ی میزان حداکثری سرعتی دانلود یا آپلود اختصاصی شما می‌باشد. پورت سروری که برای هاست دانلود نت‌افراز در نظر گرفته شده است، 10 گیگابیت می‌باشد. یعنی شما امکان دانلود فایل از طریق وب‌سایت خود را  تا حداکثر سرعت 10 گیگابیت برثانیه دارید که البته محدودیت سرعت دانلود از طرف ارائه دهنده سرویس اینترنت شما محدود می‌شود.

– کانفیگ Raid برای هارد دیسک‌های سرور!

شرکت نت‌افراز با استفاده از تکنولوژی Raid توانسته است بهترین کارایی هاست دانلود را از لحاظ سرعت و ریسک پایین از دست رفتن اطلاعات، برای شما ارائه بدهد. بطوریکه در صورت خرابی حتی دو هارد دیسک، هاست همچنان به قوت قبلی خود کار می‌کند و بدون وجود اختلال و قطعی، می‌توان مشکل را به راحتی برطرف کرد.

– کش سخت افزاری قدرتمند!

شرکت نت‌افراز با استفاده از کش سخت افزاری قدرتمند در کنار کانفیگ Raid برای هارد دیسک‌های استفاده شده، توانسته است بیشترین سرعت ممکن خواندن و نوشتن را برای سرورهای خود داشته باشد.

این سرعت می‌تواند حتی از سرعت خواندن و نوشتن هارد SSD مدل NVMe نیز بیشتر باشد.

– استفاده از وب‌سرور Nginx !

وب‌سرور Nginx یکی از شناخته شده‌ترین وب‌سرورها می‌باشد.

مطابق با تحلیل وب‌سایت HostingAdvice، این وب‌سرور حدودا 2.5 برابر سریع‌تر از وب‌سرور آپاچی برای استفاده از محتوای استاتیک می‌باشد.

همچنین با توجه به اینکه این وب‌سرور از منابع کمتری از سرور استفاده می‌کند، می‌تواند بهترین بازدهی ممکن را داشته باشد.

چگونه هاست دانلود را خریداری کنیم؟

برای خرید هاست دانلود و مشاهده‌ی پلن‌های موجود نت‌افراز می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

هاست دانلود ایران نت افراز

همچنین در آموزش بعدی درباره‌ی نحوه‌ی صحیح سفارش هاست دانلود و اتصال آن به هاست خود، به صورت کامل صحبت خواهیم کرد.

آموزش خرید هاست دانلود و اتصال ساب‌دامین در دایرکت ادمین

امیدواریم که این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد.

شاد و پیروز باشید.

4.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا