آموزشدامنهسئوهاست

ضرورت خرید هاست و دامنه معتبر برای یک کسب و کار

 

ضرورت خرید هاست و دامنه معتبر برای یک کسب و کار

به عنوان یک کسب و کار، یکی از مهمترین الویت های شما به حداکثر رساندن سود است. اگر شما فکر می کنید که انتخاب یک وب میزبان اشتباه نمی تواند تاثیر منفی ای بر درآمد شما داشته باشد ، دوباره فکر کنید.  وقتی که شما بهترین میزبان را برای نیازهایتان انتخاب نمی کنید ممکن است دچار مشکلاتی مثل موارد زیر شوید :

1- از دست دادن سود

اگر سایت شما خراب شود، مشتریان شما قادر نخواهند بود که پست ها و وبلاگ شما را ببینند یا درباره محصولات و خدمات شما چیزی بیاموزند. حتی بدتر، اگر شما میزبان یک فروشگاه آنلاین هستید، شما فروش بالقوه و درآمد را از دست خواهید داد. آمازون اخیرا 40 دقیقه قطعی برق داشت که هزینه  آن حدود 5 میلیون دلار شد. ضرر شما ممکن است خیلی زیاد نباشد اما هنوز از دست دادن سود به حساب می آید.

2- اثر منفی روی رتبه  سئو (SEO ) سایت

هدف شما با بازاریابی محتوا، رتبه ی بالا درنتایج جستجو است بنابراین مشتریان می توانند شما را به راحتی پیدا کنند. اگر سایت شما هنگامی که موتور جستجو برای مشاهده آن تلاش میکند مکررا خراب باشد، پس رتبه­ شما بطور مخالف تاثیر می ­پذیرد. گذشته از زمان توقف، بسیاری از کارشناسان سئو معتقدند که وب سایت های کند نیز می تواند به رتبه سئو شان صدمه بزند.

3- حملات امنیتی و مخرب

راه حل کاملی برای حفاظت از وب سایتتان وجود ندارد. با این حال یک شرکت وب میزبان معتبر اطلاعات شما را برای یک سرور از راه دور پشتیبانی می کند و بازیابی نوع سایت شما را در وضعیتی که سایت شما هک شده باشد، آسان می سازد. آن ها همچنین به شما برای مسائل پشتیبانی، حفاظتی و امنیتی بصورت 24 ساعته کمک خواهند کرد.

چگونه می توانم بهترین هاستینگ را انتخاب کنم؟

این بسیار مهم است که یک شرکت هاستینگ قابل اعتماد برای حفظ کردن (از خطر) انتخاب کنید که وب سایت شما در تمام طول سال امن و در دسترس باقی بماند. اگر شما با سرویس دهنده های موجودتان مشکلاتی را تجربه کرده اید و یا ایده ای ندارید که چه نیازها یا ویژگی هایی را در نظر بگیرید، در اینجا چند راهنمایی هست که می توانند به شما کمک کنند:

1- بررسی کامل امکانات یک هاست

در هنگام انتخاب تمامی موارد یک هاست را بررسی کنید. همچنین برنامه خود را مناسب با هاست انتخاب کنید و در صورت دسترسی به پشتیبان برنامه در این مورد از او مشورت بگیرید.

2- پشتیبانی عالی از مشتری ضروری است

اینترنت همیشه قابل استفاده است. سرویس دهنده ای که پشتیبانی عالی از مشتری ارائه می دهد را جستجو کنید. ارائه دهنده های میزبان ممکن است حمایت 24 ساعته در هفته را ادعا کنند اما تضمینی نخواهد بود که شما به سرعت خدمات آگاهی بخشی را دریافت میکنید.

3- یک هاست با پشتیبانی 24 ساعته انتخاب کنید

سرویس دهنده میزبانی که شما انتخاب می کنید باید هر احتیاطی را برای فراهم کردن حداکثر زمان کار در نظر بگیرند. در حالی که هیچ وب میزبانی نمی تواند زمان کار صددرصدی را تضمین کند، باید بطور متوسط حداقل 99 درصد زمان کار را سرویس دهد.

در نت افراز 24 ساعته و 365 روز سال پشتیبانی انجام می شود. برای صحت این گفته کافی است یکبار امتحان کنید و از بازگشت وجه ۷ روز بدون قید و شرط نیز بهره مند شوید

4- نباید فقط هزینه ها مورد نظر شما باشند

در انتخاب یک هاست مناسب هیچ وقت به تنهایی قیمت را ملاک قرار ندهید. اگر سایت شما از ترافیک کمی برخوردار است انتخاب یک هاست اشتراکی اقتصادی یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

و برعکس اگر از ترافیک بالایی برخوردار هستید می توانید یک هاست حرفه ای با هزینه بالاتر تهیه کنید.

البته در نت افراز هاست حرفه ای وجود دارد و می توانید با پرداخت هزینه اندک بدون نیاز به دانش مدیریت سروراختصاصی از سرویس های حرفه ای استفاده کنید

5- قابلیت ارتقا سرویس

پس از اینکه سایت شما راه اندازی شد و بعد از گذشت مدتی در صورتی که محتوای مورد نیاز کاربران را تهیه کرده باشید به ترافیک بیشتری نیاز خواهید داشت. در این صورت میزبان شما باید امکان ارتقا سرویس شما را داشته باشد.

در نت افراز امکان آپگرید به سرویس بالاتر در هر زمان ممکن است و می توانید بدون پرداخت هزینه کامل سرویس جدید تنها با پرداخت ما به تفاوت، از آن استفاده کنید

6- اعتبار خوب ضروری است

هنگامی که شما لیستی از ویژگی های مهم هاست مورد نیازتان را انتخاب می کنید، قدم بعدی خرید هاست و دامنه  از یک هاستینگ معتبر می باشد و می توانید برای انتخاب سوالات زیر را بپرسید و به دنبال جواب آن ها باشید :

  • سابقه هاستینگ مد نظر چقدر است ؟
  • نظر مشتریان در مورد هاستینگ مد نظر چیست ؟
  • امنیت کاربران و اطلاعات چقدر برای آنها مهم است ؟
  • از متد های روز و فناوری های جدید چقدر استفاده می کنند ؟
  • آپتایم سرویس های آنها صرفا عدد درج شده در داخل سایت است یا خیر ؟
  • هزینه های هاست های ارائه شده با پشتیبانی ارائه شده توسط آنها قابل قبول است یا خیر ؟

نتیجه گیری

شرکت‌های میزبان وب زیادی در ایران فعالیت می کنند و نت افراز نیز در میان این شرکت ها با گزینه هایی مثل امنیت، پایداری واقعی سرویس ها و پشتیبانی قوی از سایر رقیبان قابل تفکیک است.

به یاد داشته باشید که انتخاب یک هاستینگ صرف داشتن قیمت ارزان به دردسر های پس از خرید نمی ارزد پس خواهش می کنیم در این زمینه بیش از حد حساس باشید !

آیا شما از ارائه دهنده  وب میزبانتان راضی هستید؟

شما چه انتظاراتی از هاستینگ خود دارید ؟

لطفا تجربه هایتان را با نظر دادن به این مطلب به اشتراک بگذارید

3.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا