پنل کاربری

آموزش مدیریت کیف پول در پنل کاربری نت افراز

How to Use Wallet in Netafraz Client Area

کیف پول، قابلیتی جدید در پنل کاربری نت‌افراز است. این بخش توسط تیم تحقیق و توسعه‌ی نت‌افراز ایجاد شده است. کاربرد اصلی آن، افزایش شارژ و موجودی حساب یا برداشت و یا حتی خرید سرویس با استفاده از موجودی کیف پول است. بنابراین مدیریت کیف پول در این بحث بسیار مهم و ضروری است.

ما در این بخش قصد داریم به صورت کامل در مورد این بخش صحبت کنیم.

پس با ما همراه باشید.

نحوه دسترسی به کیف پول در پنل کاربری

برای دسترسی به بخش مدیریت کیف پول، لازم است تا وارد پنل کاربری شوید. سپس از بخش “مالی”، بر روی “مدیریت کیف پول” کلیک کنید. توجه داشته باشید که با کلیک بر روی موجودی حساب در بالای صفحه نیز می‌توانید وارد این بخش شوید. همچنین مبلغ موجود در کیف پول شما نیز در این قسمت قابل نمایش است.

 

ورود به کیف پول مجازی در پنل کاربری

 

پس از ورود به بخش “مدیریت کیف پول”، با سه گزینه مواجه می‌شوید که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

نحوه افزایش موجودی کیف پول به صورت آنلاین

شارژ یا افزایش موجودی کیف پول، به راحتی در نت‌افراز امکان‌پذیر است. دلیل اصلی این عملیات، استفاده از شارژ کیف پول در خرید شما از سرویس‌های نت‌افراز است. بدین صورت که شما کیف پول خود را شارژ کرده و در آینده تنها با یک کلیک، می‌توانید نسبت به پرداخت صورتحساب خود اقدام کنید.

برای افزایش موجودی کیف پول، بر روی “ثبت درخواست شارژ آنلاین” کلیک کنید.

 

ثبت درخواست شارژ آنلاین کیف پول در نت افراز

 

در صفحه باز شده، لازم است تا مبلغ موردنظر را وارد کنید. همچنین درگاه پرداختی خود را وارد کنید. (درگاه پرداخت پیشنهادی ما بانک ملت است.) سپس بر روی “افزایش شارژ کیف پول” کلیک کنید.

 

افزایش موجودی کیف پول در کنترل پنل نت افراز

سپس به درگاه بانکی منتقل شده و اطلاعات را وارد کنید. پس از پرداخت، موجودی کیف پول شما افزایش پیدا می‌کند. بنابراین در آینده می‌توانید صورتحساب‌های خود را با استفاده از “شارژ کیف پول” پرداخت کنید.

افزایش موجودی کیف پول به صورت آفلاین

گاهی اوقات ممکن است به دلیل اختلال در درگاه و یا عدم دسترسی به رمزدوم یا رمز پویا، امکان پرداخت به صورت آنلاین را نداشته باشید. ما برای رفع این مشکل نیز راه حلی برای شما قرار داده‌ایم. شما می‌توانید با ورود به بخش “مدیریت کیف پول”، نسبت به افزایش موجودی به صورت آفلاین اقدام کنید.

بدین صورت که ابتدا مبلغ صورتحساب خود را به کارت، حساب یا شبای متعلق به شرکت نت‎‌افراز ایرانیان واریز نمائید.

 

 نام بانک
 شماره شبا
 شماره حساب
شماره کارت
 نام دارنده
 بانک ملی
 IR700170000000216914543006
 0216914543006
 6037991899649192
 شرکت نت افراز ایرانیان

 

که می‌توانید در “این لینک” به صورت دقیق‌تر مشاهده کنید.

پس از پرداخت، از بخش “مالی” وارد بخش “مدیریت کیف پول” شوید. سپس بر روی “ثبت درخواست شارژ آفلاین” کلیک کنید.

 

ایجاد درخواست برای شارژ آفلاین کیف پول در نت افراز

 

در صفحه‌ی باز شده، لازم است تا فرم مربوطه در سمت چپ را پر کنید. توجه داشته باشید که لازم است تا مشخصات به صورت دقیق وارد شده باشند. در صورت عدم تطبیق اطلاعات، فرآیند شارژ آفلاین کیف پول لغو خواهد شد.

(جهت تسریع در امر پرداخت شما، لازم است تصویری از رسید پرداخت خود را نیز وارد کنید.)

 

فرم مربوط به شارژ آفلاین را پر کنید

 

با پر کردن فرم و کلیک بر روی “ثبت مشخصات پرداخت”، درخواست شما به صف بررسی اضافه خواهد شد. توجه داشته باشید که بررسی اطلاعات پرداخت آفلاین، در ساعات کاری روز اداری انجام خواهد شد. بنابراین پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما متشکریم.

همچنین شما می‌توانید وضعیت پرداخت آفلاین و درخواست‌های خود را مشاهده کنید. بدین صورت که در بخش “مدیریت کیف پول”، در بخش “شارژ آفلاین کیف پول”، بر روی “مشاهده درخواست‌ها” کلیک کنید.

 

درخواست های پرداخت شارژ آفلاین کیف پول

 

در این بخش، وضعیت فعلی پرداخت شما به صورت کامل قابل مشاهده است.

درخواست دریافت وجه موجود در شارژ کیف پول

در نت افراز، امکان برداشت از حساب کیف پول نیز وجود دارد. گاهی اوقات ممکن است یک صورتحساب را به اشتباه پرداخت کرده باشید. یا ممکن است تمایل داشته باشید مطابق با ضمانت بازگشت وجه 7 روزه نت‌افراز، سرویس خود را لغو کنید. بنابراین لازم است تا با پشتیبانی نت‌افراز در تماس باشید. پس از لغو، مبلغ سرویس شما به حساب کیف پول اضافه شده و امکان خرید دوباره و یا واریز وجه به حساب بانکی شما وجود خواهد داشت. پس از پنل کاربری وارد بخش “مدیریت کیف پول” شوید.

سپس بر روی “ثبت درخواست برداشت وجه” کلیک کنید.

 

ثبت درخواست برداشت وجه از کیف پول

 

به دلیل مسائل امنیتی، در این بخش لازم است تا ابتدا نسبت به احراز هویت خود اقدام کنید.

در این صفحه با وارد کردن “شماره کارت” و “نام و نام خانوادگی صاحب کارت” و میزان مبلغ درخواستی و در نهایت کلیک بر روی “ثبت درخواست”، نسبت به ایجاد درخواست دریافت موجودی کیف پول اقدام کنید.

 

احراز هویت برای دریافت مبلغ کیف پول در نت افراز

 

توجه داشته باشید که دریافت موجودی کیف پول در پنل کاربری پس از تایید توسط بخش امور مالی نت‌افراز در ساعات اداری، انجام می‌شود.

شما می‎‌توانید درخواست‌های برداشت از موجودی کیف پول و همچنین مرحله‌ی فرآیند مربوطه را از بخش “مشاهده درخواست‌ها” مشاهده کنید.

 

مشاهده درخواست های واریز به کیف پول

 

همچنین توجه داشته باشید که لازم است نام و نام خانوادگی صاحب کارت با نام و نام خانوادگی ثبت شده در پنل کاربری باید یکسان باشد.

لغو درخواست دریافت شارژ کیف پول

گاهی اوقات ممکن است که پس از ایجاد درخواست برداشت از شارژ کیف پول خود، بنا دلایلی مانند “اشتباه وارد کردن شماره کارت” یا “درخواست برای  استفاده از شارژ” و … درخواست خود را لغو کنید. بنابراین ابتدا وارد بخش “مدیریت کیف پول” شوید. سپس از بخش “برداشت از کیف پول”، بر روی “مشاهده درخواست‌ها” کلیک کنید.

 

مشاهده درخواست های واریز به کیف پول

 

در این بخش، درخواست خود را می‌توانید مشاهده کنید. برای لغو درخواست، بر روی آیکون سطل زباله روبروی درخواست خود کلیک کنید.

 

لغو درخواست برداشت از کیف پول نت افراز

 

سپس کادر روبرو برای شما ظاهر می‌شود. با کلیک بر روی “بله”، درخواست شما لغو شده و مبلغ به موجودی کیف پول شما بازگردانده می‌شود.

 

با کلیک بر روی "بله" درخواست سفارش شما لغو خواهد شد

 

توجه داشته باشید که امکان لغو درخواست برداشت از شارژ کیف پول، فقط در حالتی وجود دارد که وضعیت درخواست در حالت “در انتظار بررسی” باشد.

نحوه استفاده از موجودی کیف پول برای پرداخت صورتحساب‎‌ها

یکی از کاربردهای اصلی کیف پول نت‌افراز، استفاده از موجودی آن برای پرداخت صورتحساب است. در صورت موجود بودن موجودی در حساب، شما می‌توانید از آن برای خریدهای سرویس خود اقدام کنید.

استفاده از موجودی کیف پول در صفحه صورتحساب

در این صورت، پس از تکمیل فرآیند خرید، در بخش صورتحساب، می‌توانید مقدار اعتبار خود را مشاهده کنید. با کلیک بر روی “اعتبار قابل استفاده”، مقدار اعتبار را مشخص می‌کنید. سپس به صورت آنلاین می‌توانید نسبت به پرداخت خود اقدام کنید.

 

استفاده از موجودی کیف پول در پنل کاربری نت افراز

 

با استفاده از اعتبار کیف پول، مبلغ وارد شده از صورتحساب کم شده و باقیمانده آن قابل پرداخت است.

استفاده از موجودی کیف پول در سفارش خرید

همچنین در فرآیند خرید سرویس قبل از مشاهده صورتحساب، گزینه‌ای برای شما ایجاد می‌شود. با انتخاب مبلغ قابل پرداخت از موجودی حساب، دیگر وارد صورتحساب نشده و پرداخت انجام خواهد شد.

 

پرداخت نهایی صورتحساب در پنل کاربری نت افراز

 

با کلیک بر روی پرداخت نهایی، پرداخت شما با استفاده از شارژ کیف پول انجام خواهد شد.

 

امیدواریم که این آموزش برای شما مفید بوده باشد.

بسیار خوشحال می‌شویم که در بخش دیدگاه‌ها، نظرات و انتقادات خود را بیان کنید.

شاد و پیروز باشید.

3.8 11 رای ها
امتیازدهی به مقاله

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا