آموزشپنل کاربری

آموزش استفاده از کد تخفیف نت افراز در خرید هاست و SSL

How to Use Netafraz Discount Code for Buying Services

شرکت نت افراز در برخی مناسبت‌های خاص مانند: “یلدا، نوروز و …”، تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای را برای سرویس‌های خود در نظر می‌گیرد. همچنین پس از فعال شدن بخش بازاریابی نت افراز، در این سیستم امکان دریافت کد تخفیف نیز وجود خواهد داشت.

در این آموزش قصد داریم به شما نحوه‌ی استفاده از کد تخفیف نت افراز را آموزش دهیم.

پس با ما همراه باشید.

از چه طریقی می‌توانم کد تخفیف نت افراز را دریافت کنم؟

کد تخفیف نت افراز، از روش‌های مختلفی قابل دریافت است. اگر در مناسبت خاصی مانند یلدا یا نوروز باشیم، معمولا پس از ورود به صفحه اصلی وب‌سایت نت افراز یا نت افراز بلاگ، نحوه دریافت کد تخفیف در اختیار شما قرار می‌گیرد.

البته شما می‌توانید با عضویت در کانال تلگرام نت افراز (با کلیک بر روی “این لینک” و یا وارد کردن Netafraz در قسمت جستجوی تلگرام) از آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها و تخفیف‌ها با خبر شوید.

اگر مناسبت خاصی را پیش رو نداشته باشیم، جای نگرانی وجود ندارد. شما می‌توانید با جستجوی کلمه کلیدی “کدتخفیف نت افراز” در موتورهای جستجو، از کدتخفیفی که بازاریابان ما در اختیار دیگران قرار داده‌اند استفاده کنید. توجه داشته باشید که کدتخفیف ارائه شده توسط بازاریاب، فقط مخصوص خرید سرویس هاست و گواهینامه SSL است. بنابراین در تمدید هاست یا گواهینامه SSL یا ثبت و انتقال و تمدید دامنه قابل استفاده نخواهد بود.

آموزش استفاده از کدتخفیف نت افراز

پس از دریافت کدتخفیف از روش‌های گفته شده در بالا، لازم است تا ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید. سپس از بخش “سرویس‌ها”، بر روی “سفارش سرویس جدید” کلیک کنید.

 

سفارش سرویس جدید برای تکمیل سفارش گواهینامه SSL

 

در این بخش لازم است تا سرویس موردنظر خود را انتخاب کنید. سپس بر روی “سفارش دهید” کلیک کنید.

 

سفارش سرویس جدید در نت افراز

 

در بخش بعدی، لازم است تا عملیات مربوط به آن سرویس (چه سرویس هاست و چه گواهینامه SSL) را انجام داده تا به مرحله پرداخت برسید. اگر کدتخفیف شما مربوط به دامنه است، لازم است تا “این آموزش” را مشاهده نمائید.

در این آموزش ما یک سرویس هاست را خریداری کرده‌ایم. پس در این بخش لازم است تا دامنه مربوطه برای اتصال به هاست را در این بخش وارد کنیم.

 

دامنه موردنظر برای اتصال به هاست را انتخاب کنید

 

در بخش بعدی نیز می‌توانید اطلاعات مربوط به سرویس را مشاهده کرده و مدت زمان دوره آن را مشخص کنید. سپس بر روی “ادامه” کلیک کنید.

 

پیکربندی خرید سرویس هاست از نت افراز

 

در این بخش، می‌توانید کد تخفیف خود را وارد کنید. پس در کادر “اعمال کد تخفیف”، کد تخفیف خود را وارد کنید. سپس بر روی “معتبر سازی کد” کلیک کنید تا کد تخفیف بر روی فاکتور شما اعمال شود.

 

وارد کردن کدتخفیف و معتبر ساختن آن

 

در صورت درستی کدتخفیف، در بالای صفحه پیغامی با عنوان: “کدتخفیف پذیرفته شد، قیمت مجموع بروزرسانی شد” نمایش داده می‌شود. همچنین میزان کدتخفیف در سفارش شما اعمال خواهد شد.

 

کد تخفیف شما اعمال شد

 

با کلیک بر روی “تکمیل سفارش”، می‌توانید نسبت به پرداخت صورتحساب خود اقدام کنید.

امیدواریم که این آموزش برای شما مفید بوده باشد.

شما می‌توانید در بخش “دیدگاه‌ها” نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را بیان کنید.

شاد و پیروز باشید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا