نماد سایت نت افراز بلاگ

آموزش استفاده از افزونه ایمیل پیشرفته WP Mail Bank

افزونه ایمیل پیشرفته WP Mail Bank

یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در وب سایت، تعامل بیشتر و بهتر با کاربرانتان است. در این زمینه، ایمیل می‌تواند بهترین روش ارتباط با مخاطب باشد. در این مطلب به آموزش استفاده از افزونه ایمیل پیشرفته WP Mail Bank می‌پردازیم.

افزونه ایمیل WP Mail Bank، ایمیل‌های ارسالی وب‌سایتتان را مدیریت می‌کند. از همه مهمتر می‌توانید داده‌های ارسالی را بر اساس تاریخ، ماه و سال را فیلتر کنید. همچنین می‌توانید سوابق مورد نیازتان را بر اساس زمان مشخص نمایید.

با ما همراه باشید.

معرفی امکانات بیشتر افزونه ایمیل پیشرفته WP Mail Bank

از امکانات افزونه ایمیل Mail Bank می توان به این موارد اشاره کرد:

آموزش تنظیمات ایمیل Mail Bank

ابتدا لازم است تا این افزونه را از طریق مخزن وردپرس و یا وب‌سایت رسمی وردپرس نصب کنید.

برای تنظیمات اولیه، ابتدا وارد پیشخوان وردپرس شوید. سپس بر روی منوی Setup Wizard کلیک کنید.

سپس بر روی دکمه قدم بعدی کلیک کنید.

در مرحله بعدی، تنظیمات حساب را باید انجام دهید. البته بعضی از امکانات آن غیر فعال است که باید نسخه حرفه‌ای (Pro) را خریداری کنید. البته سایر امکانات در نسخه رایگان قابل استفاده است. شما می‌توانید از سرویس‌های ایمیل دیگر نظیر: جیمیل نیز استفاده کنید. البته می‌توانید سرویس SMTP نیز به صورت جداگانه تهیه کنید.

نکته مهم: تنظیمات SMTP در هر سرور ایمیل متفاوت است که می‌توانید از مستندات مورد نظر سرویس دهنده استفاده کنید.

با تیک ✅ گزینه Yes, send a Test Email upon clicking on the Next Step Button to verify Settings، یک نسخه از ایمیل تست برای شما ارسال خواهد شد.

در مرحله آخر، گزارشی از اتصال به سرور ایمیل به شما ارائه خواهد شد. در صورتی که مشکلی داشتید می‌توانید خروجی گزارش را بررسی کنید. همچنین می‌توانید بر روی دکمه ارسال یک تست ایمیل دیگر هم کلیک کنید تا یک نسخه ایمیل تست، مجدد برای شما ارسال شود.

سایر تنظیمات افزونه ایمیل Mail Bank

برای ارسال ایمیل تستی با هر متن و عنوانی می‌توانید در پیشخوان وردپرس » منوی ارسال تست ایمیل وارد شوید و متن و عنوان دلخواه را برای تست ارسال کنید.


در بخش تنظیمات عمومی (General Settings)، حالت اشکال‌زدایی را می‌توانید فعال یا غیر فعال کنید و بر روی همه گزارشات ایمیل‌های ارسالی نظارت داشته باشید. همچنین می‌توانید گزارشات ایمیل‌ها را به صورت خودکار حذف کنید.


در قسمت بخش‌ها و توانایی‌ها می‌توانید، دسترسی نقش‌ها را مشخص کنید که به کدام قسمت از افزونه ایمیل پیشرفته، دسترسی داشته باشند.

در این مطلب به آموزش افزونه ایمیل WP Mail Bank پرداختیم و جزئیات آن را گفتیم. در صورتی که سوال و مشکلی داشتید در بخش نظرات اعلام کنید.

شاد و پیروز باشید.

خروج از نسخه موبایل